ANKARA / TEKHA
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan’ı makamında ziyaret etti.
Ziyarete ilişkin sosyal medya hesabı üzerinden açıklamalarda bulunan Bakan Çiftçi, görüşmenin verimli geçtiğini vurguladı. Bakan Çiftçi paylaşımında şu ifadelere yer verdi: “Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanımız Prof. Dr. Sayın Vedat Işıkhan’ı ziyaret ederek verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Çalışma hayatı ve vatandaşlarımızın refahını önceleyen hizmet anlayışı üzerine kapsamlı değerlendirmelerde bulunduk. Nazik ev sahipliği için Sayın Bakanımıza teşekkür ediyor, aziz milletimize hizmet yolunda yürüttüğümüz çalışmaların hayırlara vesile olmasını diliyorum.”
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik’ten Özgür Özel’e Sert Tepki: “Cumhurbaşkanımız Bizim Kırmızı Çizgimizdir”
368 kez okundu
2
İyi̇ Parti̇ Mani̇sa İl Başkanı Yunus Koca Oldu
351 kez okundu
3
Balikesi̇r’i̇n Sağlık Ordusu Güçleni̇yor
315 kez okundu
4
Ak Parti̇ Mi̇lletveki̇li̇ Öztaylan’dan İstanbul’da Yoğun Hafta Sonu Mesai̇si̇
287 kez okundu
5
Türki̇ye–Macari̇stan Ortak İsti̇şare Mekani̇zması’nın İlk Toplantısı 8 Aralık’ta İstanbul’da Gerçekleşti̇ri̇lecek
287 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.