SİİRT / TEKHA
Siirt Valisi Dr. Kemal Kızılkaya, Emniyet Genel Müdürlüğü görevine atanan Vali Ali Fidan’ı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti.
Ziyarette yeni görevinden dolayı Ali Fidan’ı tebrik eden Vali Kızılkaya, başarılı çalışmalar temennisinde bulundu.
“Ülkemizin Huzur ve Güvenliğine Katkı Sunacaktır”
Vali Kızılkaya yaptığı açıklamada, “Emniyet Genel Müdürlüğü görevine atanan değerli meslek büyüğüm Vali Ali Fidan’ı tebrik ediyor, yeni görevinde üstün başarılar diliyorum. Tecrübe ve birikimiyle ülkemizin huzur ve güvenliğine önemli katkılar sunacağına inanıyorum” ifadelerini kullandı.
Gerçekleşen ziyaretin ardından iki isim bir süre görüş alışverişinde bulundu.
GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
Ömer Çelik’ten Çorlu’da Şehit Olan Polisler İçin Başsağlığı Mesajı
633 kez okundu
2
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
534 kez okundu
3
ABD Başkanı Trump: İran İle Yürütülen Müzakereler İyi Gidiyor
457 kez okundu
4
Yalova Maki̇ne İhti̇sas Osb, Ulusal Ve Uluslararası Projelerdeki̇ Başarılarıyla Öne Çıkıyor
347 kez okundu
5
Dışişleri Bakanlığı’ndan “Barzani Karargâhı Sözcülüğü” Açıklamasına Tepki
314 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.