ALMANYA / TEKHA
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Almanya’da düzenlenen Uluslararası Ulaştırma Forumu’na (ITF) katılmak üzere Leipzig şehrine gitti. Zirve kapsamında çeşitli temaslarda bulunan Bakan Uraloğlu, ulaştırma altyapılarının geleceğine yönelik değerlendirmelerde bulundu.
Sanal medya hesabından ziyarete ve oturumlara ilişkin bir paylaşım yapan Bakan Uraloğlu, şu ifadeleri kullandı:
“Uluslararası Ulaştırma Forumu (ITF) 2026 Zirvesi kapsamında; Leipzig/Almanya’dayız. ‘Dayanıklılığın Bedeli: Neden Değer, Neden Zor?’ konulu oturumda; ulaştırma altyapılarında dirençliliğin önemi, krizlere karşı güçlü sistemler kurmanın gerekliliği ve sürdürülebilirliğin maliyet–fayda dengesi ele alındı. Belirsizliklerin arttığı bir dünyada; güçlü, esnek ve sürdürülebilir ulaşım ağları inşa etmeyi, geleceğe yapılan en stratejik yatırım olarak görüyoruz.”
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
Ömer Çelik’ten Çorlu’da Şehit Olan Polisler İçin Başsağlığı Mesajı
636 kez okundu
2
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
537 kez okundu
3
ABD Başkanı Trump: İran İle Yürütülen Müzakereler İyi Gidiyor
459 kez okundu
4
Yalova Maki̇ne İhti̇sas Osb, Ulusal Ve Uluslararası Projelerdeki̇ Başarılarıyla Öne Çıkıyor
353 kez okundu
5
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
317 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.