ANKARA / TEKHA
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Türkiye-Cezayir Yüksek Düzeyli Stratejik İşbirliği Konseyi Toplantısı kapsamında iki ülke arasında stratejik alanlarda yeni iş birliği protokollerinin imzalandığını duyurdu. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Cezayir Cumhurbaşkanı Abdülmecid Tebbun başkanlığında gerçekleştirilen zirvede, sanayi ve teknoloji alanındaki ortaklıklar güçlendirildi.
Bakan Mehmet Fatih Kacır, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, iki ülke cumhurbaşkanlarının huzurunda mevkidaşıyla kritik anlaşmalara imza attıklarını belirtti. Kacır, “KOBİ’ler ile Standardizasyon, Uygunluk Değerlendirme ve Eğitim Alanlarında İşbirliğine Dair Mutabakat Zabıtlarını teati ettik” bilgisini paylaştı.

Konsey çalışmaları kapsamında Cezayir Sanayi Bakanı Yahia Bachir ile de verimli bir ikili görüşme gerçekleştiren Bakan Kacır, sanayi ve teknolojideki yeni hedeflere ilişkin şu ifadeleri kullandı:
“Sanayi ve teknolojide ortak projeler ve katma değeri yüksek yatırımlarla Türkiye-Cezayir arasındaki güçlü birlikteliği daha da pekiştireceğiz.”
Toplantıda, iki ülke arasındaki ticari hacmin artırılması ve teknolojik bilgi transferinin hızlandırılması konuları da detaylıca ele alındı.
GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026
1
İngiltere Başbakanı Starmer’dan ABD Ve İran Arasındaki Barış Anlaşmasına Destek
941 kez okundu
2
BM: Gazze Barış Kurulu Süreci Daha Fazla Gecikmemeli, İşgal Altındaki Filistin Topraklarındaki Durum Giderek Daha Tehlikeli Hale Geliyor
201 kez okundu
3
İran Devrim Muhafızları Ordusu ABD’nin Ürdün’deki Askeri Üssünü Vurdu
192 kez okundu
4
TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş, Tacikistan’da Türk İş İnsanlarıyla Bir Araya Geldi
174 kez okundu
5
Bakan Bolat Londra’da Türk İş Dünyası ile Bir Araya Geldi
142 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.