CAN ARICILAR – TEKİRDAĞ / TEKHA
Sağlık Bakanlığı tarafından Tekirdağ’a tahsis edilen 6 adet ambulans, Tekirdağ Valiliği önünde düzenlenen törenle İl Sağlık Müdürlüğüne teslim edildi.
Törende konuşan Tekirdağ Valisi Recep Soytürk, sağlık hizmetlerinin her geçen gün daha da güçlendiğini belirterek, “Hem hastaneler yapılıyor hem de yeni cihazlar hizmete alınıyor. Sıfır ambulanslarımız ilimize kazandırıldı. Sağlık çalışanlarımız hızlı ve zamanında müdahaleleriyle görevlerini başarıyla sürdürüyor. Bu araçların da sağlık hizmetlerine önemli katkı sağlayacağına inanıyorum. Hayırlı olsun, kazasız belasız görevler diliyorum.” dedi.
Vali Soytürk, konuşmasının ardından ambulansların anahtarlarını sürücülere teslim ederek görevlerinde başarılar diledi.
Ambulans teslim törenine Vali Soytürk’ün yanı sıra İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Lütfi Çağatay Onar, protokol üyeleri ve sağlık çalışanları katıldı.
GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026
1
Ömer Çelik’ten Çorlu’da Şehit Olan Polisler İçin Başsağlığı Mesajı
639 kez okundu
2
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
542 kez okundu
3
ABD Başkanı Trump: İran İle Yürütülen Müzakereler İyi Gidiyor
467 kez okundu
4
Yalova Maki̇ne İhti̇sas Osb, Ulusal Ve Uluslararası Projelerdeki̇ Başarılarıyla Öne Çıkıyor
365 kez okundu
5
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
332 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.