İRAN / TEKHA
İran’da ABD ve İsrail’in saldırılarıyla başlayan savaş sürecinde uygulamaya konulan uzaktan çalışma sistemi sona eriyor. Tahran Valiliği tarafından yapılan açıklamaya göre, kamu personelinin 9 Mayıs itibarıyla yeniden tam zamanlı ve fiziksel mesaiye döneceği bildirildi.
İran basınında yer alan bilgilere göre; eyalet genelindeki tüm bakanlıklar, kurumlar ve kamu kuruluşlarında görev yapan personel, 9 Mayıs Cumartesi gününden itibaren ikinci bir duyuruya kadar tam kadro olarak ofislerde mesaiye başlayacak. Söz konusu kararın, kamu hizmetlerinin kesintisiz şekilde sürdürülmesi ve idari süreçlerin normal işleyişine dönmesi amacıyla alındığı ifade edildi.
Savaş koşulları nedeniyle etkilenen eğitim süreciyle ilgili olarak ise okul ve üniversitelerin faaliyetlerine dair kararın, Eğitim ve Öğretim Bakanlığı ile Bilim, Araştırma ve Teknoloji Bakanlığı tarafından ayrıca duyurulacağı belirtildi.
GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
Ömer Çelik’ten Çorlu’da Şehit Olan Polisler İçin Başsağlığı Mesajı
633 kez okundu
2
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
534 kez okundu
3
ABD Başkanı Trump: İran İle Yürütülen Müzakereler İyi Gidiyor
457 kez okundu
4
Yalova Maki̇ne İhti̇sas Osb, Ulusal Ve Uluslararası Projelerdeki̇ Başarılarıyla Öne Çıkıyor
347 kez okundu
5
Dışişleri Bakanlığı’ndan “Barzani Karargâhı Sözcülüğü” Açıklamasına Tepki
314 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.