Hüseyin ZORKUN – HATAY – TEKHA
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, BOTAŞ Dörtyol Tesisleri’ne gerçekleştirdiği ziyaret sırasında ilçeye yönelik iki önemli müjdeyi kamuoyuyla paylaştı.
Bakan Bayraktar’ın açıklamalarına göre, BOTAŞ Dörtyol FSRU İşletmesi, müstakil bir işletme müdürlüğü olarak faaliyetlerine devam edecek. Bu kararın, tesisin idari ve operasyonel gücünü artırması hedefleniyor.
Ayrıca mevcut işletmenin kapasitesinin artırılacağı, bu kapsamda ikinci bir iskelenin inşa edileceği ve yeni iskelede hizmet verecek ikinci FSRU gemisinin devreye alınacağı bildirildi.
Yapılacak yatırımların, Dörtyol’un stratejik önemini daha da artırması ve Türkiye’nin enerji arz güvenliğine önemli katkı sağlaması bekleniyor.
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
Ömer Çelik’ten Çorlu’da Şehit Olan Polisler İçin Başsağlığı Mesajı
636 kez okundu
2
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
537 kez okundu
3
ABD Başkanı Trump: İran İle Yürütülen Müzakereler İyi Gidiyor
459 kez okundu
4
Yalova Maki̇ne İhti̇sas Osb, Ulusal Ve Uluslararası Projelerdeki̇ Başarılarıyla Öne Çıkıyor
353 kez okundu
5
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
317 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.