ANKARA / TEKHA
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Sıfır Atık Vakfı Başkanı Samed Ağırbaş’ın COP31 Yüksek Düzey Şampiyonu olarak görevlendirildiğini açıkladı.
Bakan Murat Kurum, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda, Türkiye’nin ev sahipliğinde gerçekleştirilecek ve 197 ülkenin katılım sağlayacağı İklim Zirvesi’ne yönelik önemli bir atamayı duyurdu. Kurum, “Ev sahibi olarak 197 ülkeyi bir araya getireceğimiz İklim Zirvesi’nde, Sıfır Atık Vakfı Başkanı Samed Ağırbaş’ı COP31 Yüksek Düzey Şampiyonu olarak belirlediğimizi paylaşmaktan memnuniyet duyuyorum” ifadelerini kullandı.
Samed Ağırbaş’ın sürdürülebilirlik alanındaki çalışmalarına dikkat çeken Bakan Kurum, mesajının devamında şu ifadelere yer verdi: “Bu görev; sürdürülebilirlik ve iklim eylemi alanlarında Samed kardeşimizin tecrübe ve birikimine duyduğumuz güvenin bir göstergesidir. Kendisini yeni görevinden dolayı tebrik ediyor, COP31 sürecinin başarısına önemli katkılar sunacağına gönülden inanıyorum. Hayırlı olsun.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Ömer Çelik’ten Çorlu’da Şehit Olan Polisler İçin Başsağlığı Mesajı
638 kez okundu
2
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
542 kez okundu
3
ABD Başkanı Trump: İran İle Yürütülen Müzakereler İyi Gidiyor
465 kez okundu
4
Yalova Maki̇ne İhti̇sas Osb, Ulusal Ve Uluslararası Projelerdeki̇ Başarılarıyla Öne Çıkıyor
362 kez okundu
5
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
324 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.