ANKARA / TEKHA
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası nedeniyle sanal medya hesabından işaret diliyle mesaj paylaştı. Çiftçi, “Birlikte aynı milletin fertleriyiz. Bu birliktelik sizinle tamam” dedi.
Bakan Çiftçi, sanal medya hesabından paylaştığı video mesajda işaret diliyle “Birlikte aynı milletin fertleriyiz. Bu birliktelik sizinle tamam” dedi. Bakan Çiftçi, paylaşımında ayrıca, “Engelliler Haftası vesilesiyle; işaret diliyle verdiğimiz bu mesajla engelli kardeşlerimizi anladığımızı ve daima yanlarında olduğumuzu ifade etmek istedik. Bizler; her vatandaşımızın eşit imkanlara sahip olduğu, sosyal hayatın içinde güçlü şekilde yer aldığı, sevginin, anlayışın ve dayanışmanın büyüdüğü bir Türkiye için çalışıyoruz. Çünkü biliyoruz ki; aynı bayrağın altında, aynı değerlere gönül vermiş büyük bir milletiz. Engelleri birlikte aşacak, dayanışmayı birlikte büyüteceğiz” ifadelerine yer verdi.
GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026
1
Ömer Çelik’ten Çorlu’da Şehit Olan Polisler İçin Başsağlığı Mesajı
639 kez okundu
2
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
542 kez okundu
3
ABD Başkanı Trump: İran İle Yürütülen Müzakereler İyi Gidiyor
467 kez okundu
4
Yalova Maki̇ne İhti̇sas Osb, Ulusal Ve Uluslararası Projelerdeki̇ Başarılarıyla Öne Çıkıyor
365 kez okundu
5
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
332 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.