KONYA / TEKHA
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Konya’nın Beyşehir ilçesindeki Yeşildağ Cihan Kolaç Ortaokulu öğrencilerinin sanal medyadan yaptığı sağlık taraması çağrısına yanıt verdi.
Bakan Memişoğlu, sanal medya hesabından Konya’da kanser tarama aracının önünde bir araya gelen öğrencilerin çektiği videoya ilişkin paylaşıma yanıt verdi. Videoda öğrenciler, “Evet arkadaşlar; Sağlık Bakanımız Doktor Kemal Memişoğlu bu videoya yorum yaparsa, bizler sağlık elçileri olarak tüm Yeşildağ’a sağlık taraması yaptıracağız” ifadelerini kullanırken; Bakan Memişoğlu, söz konusu paylaşıma yaptığı yorumda, “Harikasınız çocuklar. Videonuzu izleyince ne kadar gururlandım anlatamam. Sizler şimdiden sağlığın, birliğin ve beraberliğin elçisi olmuşsunuz. Sizler bizim geleceğimiz, en büyük umudumuzsunuz. Kemal amcanız olarak her birinizin o gülen gözlerinden öpüyorum. En yakın zamanda görüşmek üzere çocuklar. Yeşildağ’a kucak dolusu sevgiler” dedi.
GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026
1
Ömer Çelik’ten Çorlu’da Şehit Olan Polisler İçin Başsağlığı Mesajı
639 kez okundu
2
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
542 kez okundu
3
ABD Başkanı Trump: İran İle Yürütülen Müzakereler İyi Gidiyor
467 kez okundu
4
Yalova Maki̇ne İhti̇sas Osb, Ulusal Ve Uluslararası Projelerdeki̇ Başarılarıyla Öne Çıkıyor
365 kez okundu
5
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
332 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.